Sunday, May 5, 2013

Sayang Dari Sudut Sains, Keajaiban Pheromones



Dengan ilmu sains yang diberikan Allah SWT kepada manusia, kini manusia mampu membuktikan berbagai-bagai keajaiban yang ada pada manusia, dengan Islam mampu menunjuk jalan kebenaran dan membimbing manusia di seluruh alam ke arah yang diredhai Allah SWT. Setiap makluk di dunia ini hidup berpasangan, lelaki untuk wanita dan juga sebaliknya. Allah SWT telah menciptakan sesuatu yang telah ada pada kaum Adam yang mampu menarik kaum hawa, begitu juga kaum hawa mampu menarik kaum Adam.

Antara faktor-faktor yang menjadi penarik kepada kasih sayang dari sudut sains :
Banyak yang tidak dapat dihuraikan melalui faktor ghaib, namun inilah faktor ghaib yang telah dapat diperjelaskan melalui bidang sains. Pheromones sejenis hormon lelaki yang merangsang nafsu semulajadi yang mempunyai kuasa untuk memikat, mempesona, menguja, dan mengoda mana-mana kaum hawa. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan terhadap lelaki secara semulajadi. 

Dibuktikan oleh saintis antarabangsa! pheromones  menjadikan kaum Adam kelihatan seksi dan menawan di mata kaum Hawa. Wanita akan cuba untuk menggoda anda tanpa anda sendiri menggoda mereka , wanita akan memandang kearah anda tanpa paksaan dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian, anda akan dapat lebih senyuman dari wanita.
Pheromones adalah bau yang dikeluarkan oleh badan untuk menghantar gelombang yang dapat menarik perhatian orang-orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara disedari atau tidak sedari.  Bau ini sebenarnya dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina. Kajian menunjukkan wanita akan memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata, mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. 

Dan sekarang anda lebih bertuah kerana dengan mengetahui kuasa pheromones, anda boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik terhadap anda, pheromone manusia tulen jenis (5-Alpha-Androst-16-En-3-One), yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik atau selesa kepada anda. Wanita akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones sekiranya ditambah dengan memakai mana-mana wangian contohnya seperti wangian minyak buluh perindu. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan perhatian dari lelaki.
Apa itu pheromones?


Haiwan-haiwan yang hidup di muka bumi ini termasuklah manusia menghasilkan dan bertindak balas terhadap pheromones. Ianya sejenis hormon yang dikeluarkan melalui liang-liang kulit dan hampir tidak berbau. Pheromone hanya dapat dikesan oleh organ (VNO) veromenasal yang terdapat pada pangkal hidung, seterusnya dihantar terus ke otak. Pheromones adalah perangsang nafsu paling berkuasa di dunia! Sesetengah lelaki boleh mengeluarkan pheromones secara banyak, manakala sesetengah lelaki mengeluarkan pheromones terlalu sedikit dan mungkin tidak mengeluarkan langsung. Lelaki yang mampu mengeluarkan pheromone dengan banyak secara semulajadi, mereka kelihatan lebih berkarisma dan mempunyai aura yang menakjubkan. Kadang-kadang, walaupun rupa mereka tidak tampan dan  tidak kaya, mereka dapat memikat gadis-gadis yang sangat cantik dan rupawan! Itulah yang dikatakan body chemistry atau daya bau badan yang mampu memikat.

Pheromone semulajadi ini adalah satu evolusi kehidupan yang sangat menakjubkan. Penemuan saintis mendapati bahawa, wanita memilih lelaki yang bakal menjadi bapa kepada anaknya berdasarkan faktor-faktor PHEROMONE yang dimiliki oleh lelaki yang bakal dijadikan pasangan hidup mereka!!

Kerana itulah ada segelintir wanita yg sukakan bau ketiak lelaki yg berpeluh, memang pelik bagi kaum lelaki namun itulah daya penarik yang Allah SWT ciptakan sebagai daya tarik kepada kaum hawa. Semoga bermafaat kepada semua pembaca.

Sekiranya berminat untuk mencuba minyak buluh perindu, sila buat tempahan anda di sini  atau sms ke nombor yang tertera di bahagian atas kiri blog.

2 comments:

  1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    agar di berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur,
    saya sendiri dulu hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik,
    jika ingin seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete
  2. Saya sangat berterimakasih banyak kepada aki wono atas bantuan dana ghaibnya dan saya tidak pernah menyanka kalau saya bisa mendapatkan uang sebesar 470 juta,berkat bantuan aki saya bisa melanjutkan bisnisku lagi dan saya tidak pernah menyanka kalau ini benar benar nyata karna sudah banyak paranormal yang sudah saya hubungi dan saya datangi,itu tidak pernah membawakan hasil bahkan uang saya habis dibawa lari sama mereka dan cuma aki wono saja yang membawakan hasil kalau anda mau di bantu silahkan hbg aki wono di nmr 085-320-535-559...aki wono juga bisa mengeluarkan angka togel yg di jamin 100% tembus seperti 4d 5d 6d angka dari aki betul-betul tembus karna sya udah buktikan terimakasi

    ReplyDelete